Sepintas lalu, seungkap catatan..


Coretan ini adalah coretan terbuka, tanpa sebarang selindung dan telus. Sesiapa sahaja boleh memberikan komen pada artikel dan cbox..
Anda berhak menyatakan sesuatu sebagai pembaca yang mempunyai pandangan dan pendapat..

Ooi Ya, jangan lupa bagi makan ikan di kolam, jika anda masuk ke blog ini.
Untuk makluman pelawat blog ini, semua artikel berkenaan IT telah di pindahkan ke blog ZulbmMohd. Oleh sila ke sana untuk artikel IT...

Saturday, May 29, 2010

Hari Jadi Muizzuddin..

18 Mei 2010 adalah hari jadi anak saya yang solong yang ke-11. Ini bermakna dah 12 tahun saya kahwin.

Muhammad Muizzuddin adalah anak yang tegas, "mu'sang" dan ada kala panas baram. Orang kata 'nurun' saya. Tapi rasanya saya cool aje.. Mungkin nurun mak dia kot!

Memang jadi tradisi, setiap kali hari jadi mesti nak hadiah. Saya tak ambil kisah sangat tapi mak dia nampak macam take care aje!!




Saya sekadar belikan kek sahaja dan pilih warna unggu.. nampak macam anggun aje. entah.. sebenarnya warna kegemaran saya ialah biru.. mesti engkau orang tergelak pasal ingat mesti warna hijau.

No comments:

Post a Comment