Sepintas lalu, seungkap catatan..


Coretan ini adalah coretan terbuka, tanpa sebarang selindung dan telus. Sesiapa sahaja boleh memberikan komen pada artikel dan cbox..
Anda berhak menyatakan sesuatu sebagai pembaca yang mempunyai pandangan dan pendapat..

Ooi Ya, jangan lupa bagi makan ikan di kolam, jika anda masuk ke blog ini.
Untuk makluman pelawat blog ini, semua artikel berkenaan IT telah di pindahkan ke blog ZulbmMohd. Oleh sila ke sana untuk artikel IT...

Wednesday, September 16, 2009

Hilang boring...

Aku duduk di kerusi untuk untuk menyelesaikan tugas terakhir hari ini, print slip Percubaan PMR. Kepala masing lagi pusing.. letih dan malas.

Sambil menyalin satu pembetulan daripada seorang guru, aku masih lagi membuka laman blogspot yang baru dibina sebentar tadi dibina. Zam senyap, sunyi dan tak terkata.... Zam adalah rakan sebilik aku. Dulu ada Wafi tapi sekarang dah menghilang entah kemana.

Ada orang kata aku kuat sangat kutuk Linux. Wafi pengguna karat hijau Linux. Tapi aku rasa dia keturunan itik sekati aku itik air. Itik sekati mana boleh join dengan itik air... aku ketawa dalam hati.

Balik semula cerita Zam yang terdiam... rupanya pening pasal gambar 4 orang pelajar cemerlang. Boss nak segera.. dia masih mereka satu reka bentuk banner yang menarik. Oii 600MB tiba-tiba kata-katanya memecah kesunyian kami berdua. Besarnya fail, kata Zam. Aku hanya menjawab "oor".

Tiba-tiba pelajar datang bawa kueh. Katanya daripada koperasi. Aku kata ini boleh buat cerita. Aku ambil gambar terus snap.. sambil tu aku snap juga gambar Zam.. ini waktu tensionnya.

Ok aku berhenti di sini dulu, nanti datang cikgu Rosni, lagi kurang pahala aku pasal mesti aku bohong dia katakan "sangat susah dan makan masa nak buat slip..."

No comments:

Post a Comment