Sepintas lalu, seungkap catatan..


Coretan ini adalah coretan terbuka, tanpa sebarang selindung dan telus. Sesiapa sahaja boleh memberikan komen pada artikel dan cbox..
Anda berhak menyatakan sesuatu sebagai pembaca yang mempunyai pandangan dan pendapat..

Ooi Ya, jangan lupa bagi makan ikan di kolam, jika anda masuk ke blog ini.
Untuk makluman pelawat blog ini, semua artikel berkenaan IT telah di pindahkan ke blog ZulbmMohd. Oleh sila ke sana untuk artikel IT...

Friday, October 23, 2020

Sila ke blog baharu saya... terima kasih

 


Blog Nota Tercicir ini adalah blog yang sangat menjiwai saya. Blog awal yang saya menulis secara serius juga berkenaan pengalaman hidup, mengkritik kehidupan sosial dan lain-lain yang melibat kehidupan seharian.

Dulu saya boleh menulis banyak blog, kerana semasa itu umur kita muda, tenaga kita baik... tapi bila dah berusia kita sudah hilang kekuatan. Blog ini pun hampir menjadi seperti 'rumah usang'. Bila saya lihat bilangan hit setiap artikel, saya rasa sangat saya untuk tinggalkan blog ini apatah nak tutup nak buat blog baharu....

Sila ke
https://cikgurelief.blogspot.com/


Saya cerita pasal anak saya sentuh merkuri pun dapat hit 17.7K Jadi memang sukar nak tinggalkan. Tapi untuk merangkumi semua saya buat blog baharu yang memudahkan kerja-kerja kemaskini bila berusia ini, jadi saya satukan semua blog kepada Blog CIKGU RELIEF

Sila ke
https://cikgurelief.blogspot.com/


No comments:

Post a Comment